maandag 17 januari 2011

Mooie maandag

Leuk weekend gehad. Ik ben weer wat opgeknapt door alle troep die ik weer tot me genomen heb. Ja want wees nu eerlijk die Prednison is niet het snoepje dat je echt wilt hebben.

Maar het werkt echt prima. Het enige nadeel is dat mijn bloedsuikers er erg van gaan schommelen. Dus van het een komt het ander en daar gaat de sneeuwbal weer aan de rol. Spuiten met insuline en lekker een paar keer mijn suiker prikken. Maar dat alles heeft me wel weer een leuk weekend opgeleverd. Zaterdag moest Dennie zaalvoetballen in Schagerbrug. Het ging heel goed met de jongens maar konden net geen puntje in de wacht slepen. San en Deb waren even op de koffie en `s avonds mocht Dennie bij Opa en Oma slapen waardoor ik heerlijk met de benen op de bank tv zat te kijken. Zondag waren Daan en Le er met Charlotte en hierna ben ik even naar de LSVV kantine geweest om toch de contacten wat te onderhouden. `s Avonds met Dennie patat gehaald en thuis lekker opgegeten. Daarna toch nog wat Cola gedronken wat mij geen goed deed voor de nacht. Ik had mezelf niet geprikt omdat ik het gevoel had dat het goed zat. Toch in de nacht kreeg ik het gevoel dat mijn suikers hoog opliepen. Maar natuurlijk niet naar beneden gaan en even controleren, nee gewoon stug eigenwijs in bed blijven en niet slapen !!!
Uiteindelijk zakten ze naar mijn idee en viel ik om ongeveer 5 uur in slaap. Dan is het heel snel 7.15 wanneer de wekker gaat. Dus vanochtend na Dennie uitgezwaaid te hebben heb ik de stoute schoenen weer aangetrokken en ben omhoog gegaan om nog even iets in te halen. Dat is gelukt, om half 11 werd ik wakker en ging er gelijk maar uit anders begint het ritme om te draaien. Vandaag voel ik me wel goed en ben heel blij met de medicijnen. vanavond heel misschien naar zwager Ed om even les te geven in het klaverjassen !? We zien het wel want het kan natuurlijk zo omslaan bij me.
Als het goed is lezen jullie morgen of ik ben geweest of niet.
Groetjes Mies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten