woensdag 19 januari 2011

Schommelende woensdag.

Vandaag behoorlijk met de suikers gespeeld. Gelukkig waren ze elke keer te hoog en niet te laag. Ik vind het in ieder geval een minder prettig gevoel als de suikers te laag zijn. Dus ik ben de hele dag in de weer geweest met controle en bij spuiten. Ook nog even met de leverancier van de "suikerspullen" gebeld. Mijn controlestrips zijn namelijk bijna op en ik wil nu niet mis grijpen. Er moest nog even een machtiging bij Unive geregeld worden maar dat regelen zij allemaal.



Door die schommelingen met de suiker word ik ook loof en vandaar ging ik vanmiddag even heerlijk in mijn bed liggen. Eerst kon ik niet in slaap komen maar toch werd ik 1,5 uur later pas wakker.

nu ben ik aan het wachten op de "klassieker" en ga er dus even lekker voor zitten. Colaatje of iets dergelijks er bij. Ja ook met die suikers drink ik lekker cola, het is niet goed maar ja! Wie mij een beetje kent zegt : precies Mies. Ik heb het rijk alleen , Dennie naar bed en Annet is naar de volleybal.

Morgen meer en hopen dat het dan wat minder schommelt in de speeltuin van mijn lichaam. het moet wel omdat ik vanaf morgen weer af ga bouwen met de Pred.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten