dinsdag 18 januari 2011

Traplift is in zicht !!!

Ja hoor goed nieuws.... volgende week donderdag wordt de traplift geplaatst !!! Daar zie ik wel naar uit en Dennie ook. Het is nu nameljk zo dat ik hem niet meer naar bed breng en dat vind hij op z`n tijd toch wel leuk. Dus vanaf volgende week kan dat weer. Niet dat hij het erg vind dat Annet het doet maar verandering van spijs doet eten, zegt men altijd.
Vandaag een redelijk tot goede dag. Ik ben gister niet te klaverjassen gegaan omdat ik heerlijk op de bank zat en geen zin had om er af te komen. ja alleen om naar bed te gaan. Een vreselijk lekkere nacht gehad zonder onderbrekingen. Wat kan slapen dan toch lekker zijn. Gister nog even een longfunctie testje gedaan thuis en die werd ook iets beter. Het gaat natuurlijk de ene keer beter dan de andere keer en gister blies ik een fev1 van 0,92. Ik was wel een beetje trots op mezelf! Vandaag toch nog rustig aan doen ook al gaat het lekker met me. Veel eten, drinken en aankomen. Zaterdag stap ik weer op de weegschaal en hoop dan wat aangekomen te zijn. Je weet het nooit, misschien is het niks maar ja ik weet dat ik me best doe en meer kan ik niet doen.
dikke knuffel, Mies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten