donderdag 20 januari 2011

Rommel donderdag

Vandaag de hele ochtend bezig geweest met Ziggo. We hebben interactieve televisie aangevraagd omdat ik dan rustig op de bank kan zitten en tv kijken. Maar dat ging nog niet zo gemakkelijk als ik dacht. Maandag aangevraagd en het zou binnen 24 uur verwerkt zijn. Nou echt niet! Ik heb vandaag wel 5 keer aan de telefoon gehangen met iemand van Ziggo. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik een verdeler tussen mijn uitgang en ontvanger moest plaatsen. Die had ik wel in huis aar dacht dat hij hetzelfde was als mijn verdeeldoos die er al aan zat. Dus ik die verdeler er tussen gezet maar nog deed hij het niet. Bij de 5de persoon werd ik goed geholpen en hij loodste me zo door een installatie-menu. Daarna deed hij het. Wel met vallen en opstaan maar hij doet het.
Vanmiddag ook Ron Zut nog even geholpen met het installeren van zijn laptop. Mooi aan tafel gezeten en alles in orde gemaakt voor hem. Vanavond kwam hij hem weer ophalen en was erg blij.
Morgen gaan we proberen om boodschappen te doen. Het zal wel lukken alleen niet zo snel, maar ja we hebben geen haast want ik heb anders niet veel te doen. En om het Annet alleen te laten doen vinden we niet gezellig.
Zo lekker slapen en dan morgen weer fris op. dan zijn we alweer een dag dichter bij donderdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten