vrijdag 21 januari 2011

Rot vrijdag

De dag begon vanochtend echt niet leuk. Ik ging vol goede moet uit mijn bed en stapte rustig naar de rommelkamer. na 2 weken onwijs me best doen met Nutridrink, medicijnen en alles tot me nemen, kreeg ik de knijper op mijn neus. De weegschaal gaf een halve kilo minder aan dan 2 weken geleden. Wat een ^$%#@% zooi !!! Een vrouw zal er ontzettend blij mee zijn maar al ben je zoals ik kan je wel door de grond zakken. Ik weet dus even niet wat ik er aan moet doen om weer boven de 50 te komen !?
Ik ben daarna naar beneden gegaan, de krant gelezen en vreselijk zitten balen. Mijn dag was niet meer goed te maken. Na een tukkie op de bank ben ik toch wel weer wat opgeknapt maar ik heb vandaag echt helemaal niks gedaan. Alleen Jan (neefje) even naar de WT gebracht met 2 vrienden. Er was een feestje FRISS. Nu achter de laptop naar TVOH luisteren. Dennie en Annet zitten op de bank en we hebben Chips-avond. Op tijd naar bed en morgen weer fit op. Dennie hoeft niet te voetballen dus uitslapen !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten