vrijdag 14 januari 2011

Contact met UMCG

Vannacht toch weer een klote nacht gehad. Bijna geen oog dicht gedaan en heel veel hoesten. Je kent dat dan wel dan weet je ook niet hoe je moet liggen en doet alles je zeer. Vanochtend dan toch maar weer eens een telefoontje gepleegd naar Otto (Nurse practitioner) en de situatie uitgelegd. Hij heeft toen ook weer even contact gelegd met Dr. vd Bij. Ik mocht naar de huis arts om te laten horen hoe ik er voor sta. Dr. Laan had een vakantiedag en ik heb daarna Dr. Braak gebeld en gelukkig kon ik direct komen (klasse!!!). Het was gelukkig niet heel erg maar ik ging naar huis met een nieuw afbouwschema Prednison (misschien word ik nog wel wat dikker hierdoor?) en een kuurtje Augmentin (AB). Vanmiddag heerlijk op de bank gelegen en als een blok geslapen. Dit deed me erg goed en werd dan ook iets beter wakker. Nu maar hopen dat de medicijnen aanslaan. Daar gaan we van uit en dan voel ik me volgende week weer een stuk beter.
Dat mag dan ook wel weer eens want het is de laatste 2 weken alleen maar kommer en kwel als ik er op terug kijk.
Tot morgen.

2 opmerkingen:

  1. Je kent me niet, maar ik ben een mede-cfer die je blog zo af en toe leest ;)

    Wat enorm balen dat je je zo beroerd voelt! Ik hoop dat de p.red gaat werken!!

    BeantwoordenVerwijderen