maandag 10 januari 2011

Biljarten met Frans

Heerlijk weer rhuis. Zaterdag heb ik samen met Frans even een biljartje gedaan in de Schelvis. Ik had in gedachten om het hele weekend thuis te blijven samen met Annet en Dennie. De plannen werden toch anders en ben dus met Frans gaan biljarten. Gewoon als broers onder elkaar. Het werd 3-3. Jammer ik was net niet goed genoeg. Zondag er op uit met de rolstoel. Het was echt prachtig weer en ik wilde er wel even uit. Annet pakte direct de rolstoel en wij op pad. Dennie was zo stoer om zijn vader de eerste paar honderd meter te duwen totodat hij er achter kwam dat hij Dennie ook op schoot bij mij kon. Bij Dennis en Joyce aan geweest en we zaten zo lekker dat de tijd omvloog en we de terugweg inzette om half 5. Dan denk je dat het een rustig weekend is maar toch merk ik dan vandaag dat het meer energie en kracht kost dan verwacht. Maar ja voor zo`n weekend heb ik dat wel over. Ik weet wel dat het niet elk weekend zo moet zijn want dan word ik er niet veel beter op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten