dinsdag 11 januari 2011

wii doet het niet meer

Wat een dom iemand kan ik toch zijn. Ik heb mijn WII ge-update naar een hogere versie en nu doen de back-up spellen het niet meer. Achteraf lees ik overal op het internet dat je NOOIT moet updaten. Dat is niet leuk om te lezen als het al is gebeurd en dus een heleboel schade heeft aangericht. Dus ben ik de hele dag bezig geweest op het internet en met de WII om het te herstellen. Dit lukt mij helaas niet. Alleen als ik een spel aanschaf die nergens te koop is. Dus nu moet ik hem weer laten ombouwen door iemand die dit spel wel heeft. Het gaat om het spel "Lego Indiana Jones, the original adventures". Nu heb ik wel een adresje dus moet ik die maar even bellen. Dennie is natuurlijk helemaal niet blij met mij, maar gelukkig doen de originele spellen het nog wel en daar heb ik er ook nog een paar van.
Voor de rest gaat het redelijk met me en houd me rustig en doe echt mijn best met de Nutridrink. Ik ben natuurlijk nog niet op de weegschaal geweest omdat ik anders gek wordt van alle dagen wegen. Pondje erbij, pondje eraf. Ik ga 1 keer in de 2 weken op de weegschaal. Het wordt wel tijd dat de traplift komt want ik begin al aardig te twijfelen of ik niet beneden moet gaan slapen. Ik lig er elke nacht meer over na te denken.
Het is wel een heel stuk rustiger in mijn hoofd sinds vorige week en dat is wel zo lekker.
Morgen is Annet vrij en gaan we nog wat CF-apen rondbrengen langs de winkels en proberen wat boodschappen te doen.
Tot morgen Mies.

1 opmerking: