donderdag 13 januari 2011

Zware donderdag.

Gister ben ik met Dennie de hele middag op pad geweest om de WII te laten herstellen. Ik had met iemand afgesproken tussen 14 en 14.30 maar kwam helaas pas om 16 bij hem aan. Ik had een routebeschrijving uitgeprint en zonder telefoonnummer gingen we de weg op. Ik was er heilig van overtuigd dat het bij de IJ-tunnel in de buurt was. Dus we bleven daar maar rondjes rijden zonder resultaat. Dennie zei wel al een paar keer: "Pap hier zijn we al een paar rondjes doorheen gereden hoor! Weet u nog wel waar we zijn?" Als je zoon van 7 dat al tegen je zegt voel je je niet heel gelukkig. Daar komt nog eens bij dat ik niet op zijn best ben deze dagen. Dus ik belde Annet om 15.15 maar op met de gedachten dat het huilen me nader stonden dan het lachen. Zij vertelde mij dat ik in Zaandam moest zijn en een afslag op de A8 moest nemen ipv de A10. Wij als een speer richting Zaandam en gelukkig kon ik het toen om 16 uur aanbellen bij de WII-man. Gelukkig wilde hij ons nog wel helpen, alleen er was iemand voor ons waar wij even op moesten wachten. Maar uiteindelijk om 18 uur weer vertrokken naar Langedijk met een gerepareerde WII !!!
Slecht geslapen vannacht omdat ik weer heel benauwd ben en veel moet hoesten. Ik denk een verkoudheid dus wacht nu nog even met bellen naar UMCG omdat ik geen zin heb in nog een logeerpartij. Maar ja als het aanblijft moet ik wel en houden we ons hart vast.
Vandaag kwam Jack even om de koffie en voor de rest heb ik helemaal niets gedaan, een beetje bijtanken van de toch wel vermoeiende dag van gister. Een beetje achter de computer om alles te reorganiseren en de harde schijf voor de WII te installeren. Dennie is te spelen en Annet te werk dus ik heb het rijk alleen.
Vanavond eten we grauwe erwten van mijn schoonmoeder en kunnen we vannacht dus lekker tegen elkaar aan tetteren. Het is wel lekker als er voor je gekookt wordt hoor.
Morgen hopelijk weer wat en anders een prettig weekend allemaal.
Mies.

1 opmerking:

  1. Hey Mies, leuk dat je regelmatig in je blog schrijft. Minder leuk dat Annet tegen je aan gaat tetteren!

    groetjes,
    John

    BeantwoordenVerwijderen