donderdag 6 januari 2011

Lekker weer thuis.

ja jullie lezen het goed, ik ben weer thuis. Jopie heeft me opgehaald uit Groningen. Hij was mooi op tijd, 5 uur, en eerder dan ik had verwacht.
Alle testen en onderzoekjes die gedaan zijn leverde niets raars op. Dus ik ben weer wat gerustgesteld en blij dat er niets aan de hand is.
Natuurlijk moet ik nu thuis even flink bij eten en goed aan mijn etensritme proberen te houden. Als ik dat doe kom ik volgens mijn dietiste minimaal 2 kg per maand aan. Ik hoop echt dat ze gelijk krijgt. Dan ben ik over een paar maanden weer op niveau. Mijn streven is 55 kg en hoop dat daarna vast te houden, maar het is belangrijker dat ik het eerst maar eens zie te halen.
Dus wat mij te wachten staat is onwijs veel vreten en veel calorieen tot mij te nemen.
Het belangrijkste is nu dat ik weer lekker bij Annet en Dennie ben. Het is toch echt wel een pokke eind weg hoor Groningen.

1 opmerking:

  1. Hé Mies!

    Hopelijk kan ik, nu ik me heb aangemeld, wel een reactie plaatsen.
    Lekker dat je alweer thuis bent en dat je een beetje gerust gesteld bent. Succes met eten, ik doe mijn best voor het tegenovergestelde.....:) en we zien elkaar!
    Rustig an hè!

    Liefs Mo en Jack

    BeantwoordenVerwijderen