zaterdag 17 september 2011

Luie zaterdag.

Mooie dag gister, maar ik moest het vandaag bezuren. Jordy en Marieke waren om 12 uur bij me op bezoek. Ze hebben vakantie en dus op naar Groningen. Erg leuk. Net nadat zij weg waren kreeg ik een sms van Jopie dat ze net op de afsluitdijk reden. Half 4 waren ze er. Deze keer was ik nog wel aanwezig. de vorige keer namelijk dat ze hier heen reden was ik als verrassing naar huis gekomen en kwamen zij dus voor Jan met de korte achternaam.
En als klap op de vuurpijl werd ik verblijd met de komst van Annet en Dennie. Zij reden met Christiaan mee. Lekker even bij gekletst en natuurlijk even knuffelen. Annet en Christiaan hebben de kaarten voor me opgehangen waardoor ik weer een mooi uitzicht heb. Het duurde wel wat lang omdat Christiaan nogal nieuwsgierig is en alle kaarten ging lezen, zo is hij ook weer een beetje op de hoogte.
Een erg leuke, drukke dag dus waardoor ik op tijd in bed lag. Vandaag uitgeslapen tot half 10. Daarna een ontzettend luie dag gehad.
12 uur liep bas (van AZ) mijn kamer binnen met een ontzettend grote kaart. Hierin hadden mijn oud collega`s een groet geschreven en is natuurlijk leuk om te krijgen. Ook had hij een AZ sweater mee met daarop wat handtekeningen van een aantal spelers. Dan ook nog tenuetjes voor in de auto. Ik ben dus zeker niet vergeten door AZ.
Na ruim 3 uur "ouwe hoeren" over van alles en niks moest hij weer weg om op tijd in het zwembad te liggen. Zeer gezellig en de tijd vloog voorbij.
Even de ogen dicht en in de avond tv gekeken. Blog bijwerken en nu slapen.
Morgen weer een nieuwe dag waarbij ik om 12.30 klaar moet zitten om de topper te bekijken. Het zal mij benieuwen......
Welterust en tot morgen, Mies.

Nog even waar ik natuurlijk niet mee bezig ben maar heel ons dorp wel.
Allemaal heel heel heel veel plezier met de kermis. Ik ben er dus niet bij dit jaar maar Annet en Frans zijn van de partij dus dat kan niet mis gaan.
Laat ze een mooie kermis hebben en respecteer hun situatie. Voor hen is het ook even de boel even proberen los te laten. Een knipoog of iets dergelijks zegt genoeg. Zo denk ik er in ieder geval over. Alvast bedankt..
Over 1-2 jaar weer !!!!!!! DIT...........


1 opmerking:

  1. alexswinkels@hotmail.com18 september 2011 om 21:11

    Hee Michel, Vorig jaar dronken we samen een biertje in de tent, we hadden een kort maar goed gesprek (2 zieken onder elkaar , altijd lachuu) Ik ga er vanuit dat ik je volgend jaar weer zie hoor, dat moet gewoon. Niet om te narren maar ik ga maandag en dinsdag te deunen, als ik het lichamelijk vol houd natuurlijk. Want bij bij is de kanker ook weer in het rond aan het groeien. Woensdag horen we wanneer we weer naar het Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis moeten voor behandeling en wat voor behandeling. Ook weer spannend, dus ik neem het er nog maar even van op de kermis.Ik moet zeggen, voel me best goed als kankerleier, haha. Ook al zie ik je niet zovaak ik denk wel regelmatig aan jullie hoor. En hoop voor jou dat je in de toekomst met je gezondheid marzel hebt! Dikke zoen, Alex en Monique Swinkels

    BeantwoordenVerwijderen