woensdag 14 september 2011

dikkere kop

Van ochtend vroeg werden we verhuisd van kamer omdat er hier op de afdeling draadloos internet wordt geinstalleerd. Dus om 8 uur werden Gerda (mijn buurvrouw) en ik naar het kamertje naast ons gebracht.
We liggen nu op een 2-persoons kamer, nummer 65. Of ik hier blijf is nog niet zeker maar de tijd zal het leren. Ik ga me daar niet zo druk om maken.
We hebbende kaarten nog opgehangen want het worden er ondertussen best wel veel. Hartstikke leuk zo veel kaartjes. het is elke dag weer uitkijken naar de post, wat die me weer zal brengen.
Gister had ik een goede dag en was dus heel blij.
De fysio is langs geweest en heeft twee elastieken aan mijn bed gehangen waarmee ik wat krachtoefeningen kan gaan doen. Dit om toch nog een beetje mijn spieren bij te houden voor wat ik heb. Ook hebben ze een plankje met daarop 2 trappers die rond kunnen draaien neer gezet. Dus aan de bak met die trappers.
Gister werd ik aangenaam verrast door bezoek uit Wateren. Wolter en Ineke van tarel kwamen langs. Voor diegene die niet weten wie dit zijn : Wolter is de "volleybalgoeroe" van Stichting Sport en Transplantatie.
Ontzettend leuk dat zij er even waren.
Natuurlijk gister ook naar de kraker Barca-Milan zitten kijken. Vanavond Ajax tegen Lyon. Dat zal mij toch benieuwen maar ik hoop evengoed dat Ajax wint.

Vanmiddag heb ik weer eens 3 kwartier onder de douche gezeten. Tussendoor kwamen ze maar eens vragen of ik er nog was en niet door het putje gespoeld was. Daarna het mes langs mijn kin gehaald. Wat knap ik daar toch van op al zeg ik het zelf. Simone de Ruiter zegt het altijd tegen me maar ja die wil ik natuurlijk geen gelijk geven.(sorry Simoon)
Maar als ik dan in dat kleine scheerspiegeltje kijk zie ik wel dat ik een prednisonkoppie krijg.

Ik vind het niet erg want nu zit er tenminste weer wat aan.
Nu zit ik heerlijk op bed en het gaat goed.
Morgen weer meer dus tot de volgende keer maar weer.
Mies.

5 opmerkingen:

  1. Lekker koppie hoor

    Heb je email nog gelezen van Marco

    XXLeon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en trouwens logies dat je Simone geen gelijk geeft

    L

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt nog een bescheiden Prednison koppie hoor.
    Mijn vollemaans gezicht is vele malen dikker. En niet alleen mijn gezicht.
    Dus de kaarten stromen binnen. Hartstikke mooi joh.

    En ook nog aan het trainen met elastieken en droogfietsen. Alles om in conditie te blijven.

    Groetjes van Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @leon Ja heb hem gezien alleen nog nog niet gereageerd. Laat het maar even rusten. we hebben hem nu niet echt nodig. Je kan hem eventueel bij Annet brengen (of ze haalt hem even). Evengoed bedankt.

    @Alida ja het is nog bescheiden en daarbij vind ik het dus ook niet erg. Ik ben er juist blij mee. Ja, zeker aan het trainen .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wolter een goeroe noemen gaat wat ver. En ik na het weten.
    Rob

    BeantwoordenVerwijderen