vrijdag 16 september 2011

Vrijdag

Wat een wedstrijd gister. Ik keek naar PSV maar ik was niet echt trots op mijn cluppie. Als het zondag ook zo gaat ben ik bang dat het slecht afloopt.
AZ daarentegen was wel goed en wat een GOAL van Jozy, ongelovelijke pegel in het kruis. Daar geniet je dan van. Twente ook een mooi resultaat maar dat heb ik in hele kleine stukjes gezien dus daar kan ik niet over oordelen.

Ok dat was de voetbal. Gister had ik een aardige dag. Af en toe even dat het niet lekker ging met ademhalen maar dan weer eens heel goed concentreren en dan na een half uur gaat het wel weer. Gelukkig gaat het iedere dag een beetje beter.

Ik mocht ook nog een echo van mijn hart laten maken maar daar heb ik geen uitslag van. Als het niet goed is hoor ik het vanzelf, daar ga ik van uit.
Vandaag is Dr. Nossent al langs geweest en zei dat ik er uit zag als een hele pief zoals ik er bij lag in bed. Maar wanneer je wat gaat doen geloof ik graag dat je snel klaar bent. Ik moest proberen om toch meer uit bed te zijn, dit had ik zelf ook in gedachten.
Ook ben ik net met de zuurstofslang richting de WC gelopen en dat ging goed. Dat is toch wel lekker ipv op de po-stoel. Dat zijn toch weer wat meters per dag aan training.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten