maandag 12 september 2011

Ik ben in de lucht !!!



Hallo allemaal,
eindelijk ben ik er dan. Ik ben vanaf vorige week maandag met mijn telefoon in de weer geweest om mijn blog "proberen" te doen. Helaas werkt dat niet echt goed en dus heeft het even geduurd voordat ik weer wat geblogd heb.
Ik zal nu proberen om het bij te houden en jullie op de hoogte te houden over het wel en wee hier in Groningen.
Dit even snel een berichtje om te laten weten dat ik weer in de lucht ben en natuurlijk mijn adres door te geven :

Universitair Medisch Centrum Groningen
Michel van Straaten
Afdeling D3VA kamer 66-2
Postbus 11120
9700 CC Groningen

Morgen ga ik meer aandacht besteden aan mijn blog om nu lekker te gaan slapen (hoop ik)

Groetjes, Mies.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mies,

    goed te weten dat je veilig aangekomen bent. Nu maar hopen dat het verblijf zo kort mogelijk is.
    Sterkte en als mijn situatie het toelaat kom ik je nog ff opzoeken.
    O ja en mocht je het leuk vinden kan je ook mijn blog nog even bekijken.
    www.remydejong.info

    gr. Remy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Mies, goed te horen dat het nu weer wat beter gaat en dit hopelijk zo zal blijven. Lekker dat je nu een snelle nieuwe laptop hebt, zodat je overdag wat kunt doen. We zullen je de komende tijd volgen, maar hopen dat het niet zo lang zal duren.... Voor nu welterusten en tot gauw!
    Liefs Marcel en Petra

    BeantwoordenVerwijderen