maandag 19 september 2011

Dit was het weekend.

Zondag:
Dat is jammer, dat we niet van AJAX hebben gewonnen. Er zat meer in maar helaas. Na zaterdag had ik wel het idee dat ik wat bij zou moeten komen maar de zondag begon ontzettend goed. Om 10 uur was ik gedouched en al. Ik bereidde me dus voor op een heerlijk middagje voetbal.
Natuurlijk niet het idee hebbende dat ik visite zou krijgen met de kermis in het dorp. Maar....... om half 1 stapten Ed, Gaby en Dennie mijn kamer binnen. Wat een verrassing was dat. Ik fleurde helemaal op.

Dennie had een cadeau voor me gezien die Ome Ed moest kopen omdat Dennie geen geld had mee gekregen van Mama (logisch want het brandt, net als bij zijn vader, in zijn zak). Hier het resultaat :


Het is dezelfde als mijnes papa vertelde hij me en was zo trots als een AAP !!!Deze is nog lekker zacht en schoon.
Dennie dus achter de NDS en wij voetbal kijken. Mooie wedstrijd waarin veel gebeurde. Ondertussen natuurlijk wat bijkletsen over hoe het met me gaat en wat er zoal in langedijk gebeurd. Dat is duidelijk : Kermis !!!
Half 3 gingen ze weer richting Langedijk en deed ik even mijn ogen dicht na de wedstrijd.
Gaby heeft nog een foto gemaakt ondertussen :

Eerder deze dag had ik het voor elkaar gekregen om Skype te installeren en werkend te krijgen. Annet en ik lagen in een deuk toen we elkaar zagen via de webcam. Dat is toch heel raar om te zien dan. Wel heel leuk overigens.
ook John had ik uitgenodigd en die belde binnen een minuut terug en dus ook met hem even geskyped.

Ik dacht dat ik een hele grote jongen was gister en ging dus een paar keer naar de wc lopen en had zelfs een rondje op de gang gedaan. Dat ging toch super joh.... tot vanochtend !

Maandag :
Toen had ik het wat minder prettig dan ik had gehoopt. Ik was weer terug bij af had ik het idee
Wel lekker uitgeslapen maar meer omdat ik niet anders wilde doen dan liggen.

vd Bij wipte nog even langs om te zien hoe ik er bij lag. Zelf zei hij al dat het K met P was en dus hoefde ik geen verder uitleg te geven. Hij zag mijn scootmobieltje en schold me gelijk uit voor een Benidorm Bastard. Hij mag dat. Ook vertelde hij dat de Pred naar beneden mag naar 20 mg. Hopen dat ik weer een beetje in het normale ritme kom met mijn suikers.

12 uur kwamen Rick en Cissy mijn kamertje binnen gelopen en waren dus niet naar de kermis. Was wel gezellig. Ze hadden geen zin in de kermis en hadden dus de auto gepakt richting Groningen.
3 uur kwamen Niek en zijn broer Willem op bezoek met 2 zakken drop. Die zal wel smaken. We zijn even naar beneden gegaan en een koppie koffie gedaan. Ben je er toch weer even uit geweest en het beviel wel. Maar natuurlijk daarna weer rustig liggen en bijkomen van een wereldreis. Zo ervaar ik dat dan.
Met Annetje zitten What`s App-en, koffie drinken, FaceBooken en bloggen.

Nu ben ik klaar voor de nacht en ga dus lekker liggen en hoop dat ik snel in slaap val.
Allemaal welterusten en tot morgen (ofzo).

1 opmerking:

  1. Lekker weekend gehad dus, heerlijk!
    En je bent weer niet vergeten, ook goed om te horen.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen