woensdag 21 september 2011

1ste BAALDAG,

Gister een rustige dag gehad.
's Morgens met Annet even geskyped over de kermis. Natuurlijk niet alleen over de kermis, ook over koetjes en kalfjes.
Dat skypen is toch wel grappig alleen houd ik het niet zo lang vol.
Marcel Verschuren en Femke Jansen waren op controle en wipten nog even aan. Ik was niet helemaal top en lag dus even met mijn ogen dicht. Eenmaal weer wakker ging het wel weer. De rest van de dag relaxed op bed gelegen. Dvd kijken, internetten en nog meer.
In de avond ging ik even en de stoel zitten. Dit was ook het punt dat ik Jantien (leuke zuster) aan het schrikken bracht. Ik was klaar met de po-stoel en had gebeld om hem weg te laten halen. Ik was dus in de stoel achter het gordijn gaan zitten en niet op bed. Dat ze aankwam schrok ze en dacht dat ik uit bed gevallen was. Gelukkig was het niet zo en was het dus best wel grappig.

Ik heb een heerlijke nacht gehad en mocht een beetje uitslapen. Half 9 werd ik wakker gemaakt en om 9.15 uur zat ik onder de douche. Normaal knap ik hier onwijs van op maar vandaag lukte het niet. ik had een zware baaldag.
Een kop die op springen stond, een buik die niet was zoals hij hoort te zijn en gewoon niet lekker. De hele dag een beetje dutten en draaien om te zoeken hoe ik het lekkerst lag. Dit duurde tot net voor het eten van 5 uur, hierna knapte ik langzaam op. Ruurd en Els Valkenburg kwamen langs met een grote zak snoep en het boek Helden. Al pratende knapte ik nog meer op. Als je ergens mee bezig bent denk je niet meer zo na over de vervelende dingen. Het was gezellig en er was zo een uur voorbij.
Ik was al bezig met mijn blog dus die moest ik nog even afmaken. Nu gaat het dus wel weer wat maar ik heb wel al weer zin om te slapen. Doe ik niet anders wordt het vannacht niks. Ik ga zo wel voetbal kijken of een filmpie. Ik moet ook nog fietsen en krachttraining. Mijn dag is nog niet om merk ik.

1 opmerking:

  1. Vanmorgen heb ik je gezien.
    Op de afdeling radiologie.
    Ik was voor controle en moest een foto laten maken.
    Ik dacht al dat jij het was, maar pas toen je achternaam werd genoemd wist ik het zeker.
    Je aanspreken durfde ik niet.

    Vandaag hopelijk een betere dag dan gisteren.

    Groetjes Alida

    BeantwoordenVerwijderen