maandag 20 december 2010

Zwaar weekend.

Zo daar zijn we weer. Bij gekomen van het weekend. We begonnen heel rustig op de bank en lekker binnen zitten omdat het echt te slecht weer was om naar buiten te gaan. Dat was ook maar goed omdat ik me echt wilde sparen voor de avond omdat we dan een 12,5 jarig huwelijk hadden van vrienden van ons. Dennie was te logeren bij opa en oma, waardoor wij rustig even naar het feestje konden gaan. Iedereen was blij dat we er waren en hadden het niet verwacht dat ik er zou zijn. We waren er om ongeveer half 10, ik was dan ook bek af om 12 uur waardoor we even later naar huis zouden gaan. de taxi kwam jammer genoeg pas om 1 uur dus het was iets later dan ik verwachtte. Het was wel gezellig. Natuurlijk de volgende dag helemaal af en nergens zin in, terwijl we zelfs uitgeslapen habben tot 11 uur. Toch Dennie even halen bij opa en oma. Daarna onder een plaid op de bank voetbal kijken en er pas afkomen wanneer het echt nodig was. Dus al met al een leuk weekend maar heel vermoeiend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten