woensdag 22 december 2010

Toch gedaan !!!!

Vandaag, of eigenlijk gister, hebben we de knoop doorgehakt en echt besloten om de traplift aan te schaffen. Nu kunnen we niet meer terug omdat ik getekend heb bij Stannah. De trap is opgemeten en we hopen dat hij eind Januari geinstalleerd wordt. voordat Michel van Stannah kwam hebben we nog even geschaatst. Nou ja we, Dennie om misverstanden te voorkomen. Ik zat achter de ramen te kijken hoe goed hij het deed. Ik was super trots op hem. Vorig jaar kon hij nog niet staan op de dubbele ijzers en had er totaal geen plezier in. Nu heeft hij van die stevige ijshockey schaatsen en hij stapte eerst achter een stoel maar vond het niets. Dus probeerde Dennie het zonder en hij "liep" er zowaar op weg. Even later ging hij voor mijn gevoel als een speer. Dus je kan je wel voorstellen dat ik zo trots ben als een pauw omdat ik dit nooit verwacht had. vanmiddag dus wel naar de klote omdat ik er toch nog een paar keer bij ben geweest. Ook mijn invalide parkeerkaart opgehaald bij de gemeente. Dat werd wel tijd na ruim 4 weken. Dus morgen ga ik boodschappen doen terwijl mijn auto dichtbij kan staan. Dat maakt het toch een stukje minder zwaar. Straks weer op tijd naar bed omdat ik denk dat het boodschappen doen morgen een grote kluif wordt. Ik heb wel zin in de Kerst want ik kan me ook weer een beetje uitleven in de keuken. mooi buffetje maken voor tweede kerstdag, rustig aan maar wel leuk en lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten