dinsdag 29 maart 2011

Ziek !!!

hallo allen, daar ben ik weer even. Anet en ik zijn vrijdag naar een acupuncturist geweest. Deze werd ons aanbevolen door een kennis die hele goede ervaringen met hem heeft. Dus ik vrijdag om 10 uur gebeld en we konden om 15 uur komen. Dmv aan je pols te voelen kan hij voelen wat er in onbalans is in je lichaam. hij vertelde mij dat ik er niet van op zou kijken als hij zei dat het een zooitje in mijn lichaam is. natuurlijk weten wij dat al, maar hij kon ook wat uit het geestelijke deel van mijn lichaam halen. Zo zij hij dat ik nogal een kort lontje heb en dat ik slecht in slaap kan komen (moeite met slapen). Hier heeft hij 3 naaldjes gezet bij mij en vertelde er bij dat ik wel eens moe kon worden die avond. Nou dat hebik geweten want ik was nog maar net in Langedijk (vanuit heerhugowaard) of mijn ogen werden zwaar. De volgende dag werd ik wakker en was nog heel moe en was aan het hoesten. ook wat verhoging maar dat zou door het vele hoesten kunnen komen dus ik dacht dat het nog even een nasleepje was van vrijdag. Zaterdag dus de hele ochtend in bed gelegen en `s middags op de bank gelegen. Zondag ging het een ietsje beter maar nog niet helemaal om over naar huis te schrijven. Ik dacht dat het wel even goed zou zijn om er op uit te gaan. Dus ik naar LSVV naar het 4de kijken. Daarna naar de kantine maar ik zat niet zo in mijn vel als anders, wat mij ook heerlijk verteld werd door Sander (gelijk heeft hij). Dus toen ik thuis kwam plofte ik weer op de bank. Toch nog even wat eten gekookt voor ons allen en daarna met zijn 3en naar bed gegaan om 20.15. De hele nacht hoesten, benauwd en natuurlijk niet slapen. Toen dacht ik al dat het geen nasleep van de acupunctuur kon zijn. Ook gister heb ik de hee dag op bed gelegen met een temp van 39.4 Als deze de 40 zou bereiken had ik gebeld met Groningen maar gelukkig was dit niet zo. Vannacht een ietsiepietsie beter maar toch een mailtje gestuurd naar Groningen wat te doen. Ik wacht nog op antwoord maar ben niet geheel gerust over de afloop, mede doordat mijn sputum me ook wel zorgen baart qua kleur. We wachten het af en jullie horen het van mij.
Dus al met al even een klote weekje achter de rug. En zoals ik in elkaar steek : Het komt allemaal goed !!!

4 opmerkingen:

  1. Hey Michel,
    Wat een k*t weekje weer. Sterkte!
    Floranke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Florank, hoe was het zondag.
    Heb je al een beetje zin in zweden? Ik vind het wel jammer dat ik niet mee kan. Maar ja als het goed is komen er weer betere tijden en ben ik hopelijk ook weer van de partij.
    Groetjes Mies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Michel,
    natuurlijk heb ik zin in Zweden, er moet nog wel hard getraind worden, maar daar heb ik nog tijd voor. Zeker jammer dat je dit keer niet mee kan. laten we hopen dat je wel mee kan naar Zuid Afrika.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè wat balen weer! Hopelijk deze infectie weer snel onder controle!
    Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen