woensdag 30 maart 2011

Toch naar UMCG !

Vannacht beter geslapen maar toch nog wel wat last van benauwdheid. Heel rustig aan gedaan vandaag om niet weer helemaal af te zijn vanavond. Aan het eind van de middag werd ik gebeld door Ruth van Het UMCG. Ik had even moeten bellen dinsdag met de klachten die ik had. maar ja als ik bel moet ik het nog even aanzien en nu ik het even aan zie moet ik weer bellen. Wie weet nou wanneer je het goed doet? Maar ja de volgende keer bel ik dan gewoon maar weer, beter een keer te veel dan te kort. ik mag morgen even mijn gezicht laten zien en er werd me aangeraden om toch maar een tasje met spullen mee te nemen. Dus ik ga er van ut dat ik weer op "vakantie" mag in Groningen. alles moest natuurlijk weer geregeld worden en ging deze keer heel snel en goed. dennie wordt opgevangen door Simone. Dan had ik ook nog een bestelling lopen bij Albert.nl welke in principe niet geannuleerd kon worden. maar ik had een goede reden en dus kon het wel. De kosten hiervan is wel €3, wat een onkosten he? Nu nog hopen dat Annet vrij kan krijgen om mij weg te brengen. Wanneer dit niet kan moet ik zelf en heeft Annet even geen auto. Nou jullie zijn weer op de hoogte en als ik moet blijven houd ik de blog hopelijk ook bij.
Groetjes Mies.

3 opmerkingen:

  1. heel veel sterkte!! en ik hoop dat je niet hoeft te blijven.
    je hebt trouwens recht op ziekenvervoer, dus dan zou je met de taxi heen kunnen en heeft je vrouw gewoon de auto. en de kosten van vervoer van controles/behandeling/opnames kun je ook vergoed krijgen.
    sterkte!
    irma

    BeantwoordenVerwijderen