donderdag 31 maart 2011

Ja wel een opname.

Ik lig in het UMCG. Ik mocht zelf kiezen wat ik wilde en heb gekozen om een start te maken met Anti biotica en prednison. Met die afspraak dat als het goed gaat en de kweken geven een ontsteking aan dat ik snel weer richting huis ga. Ik heb hier nu even en beter gevoel over wbt verbetering dan dat ik thuis ben. Natuurlijk niet leuk voor Annet en Dennie maar straks hebben ze weer meer aan me dan als ik nu thuis ben. Vanochtend dus met Annet richting Groningen gereden, we waren hier om 11 uur. Het normale programma werd afgewerkt zoals bloedafname, foto en longfuntie. Hierna naar de dokter, de longfunctie was wel weer wat minder (0.73) maar niet verontrustend. Foto zag er normaal uit. meteen een kweek uit neus en keel, ok mocht ik een sputumkweek doen. Net als het nodig is komt er natuurlijk geen goed materiaal (om het maar rustig te zeggen). We zijn met AB begonnen en 30 mg Prednison. Dat wordt weer insuline spuiten dus. Annet is om half 3 hier weg gegaan en om kwart over 3 waren mijn ogen dicht gevallen tot half 5. Gelukkig kreeg ik wel gelijk een netwerkkabel om te kunnen internetten. Zodoende kan ik jullie nu op de hoogte houden.
Morgen mag ik op de weegstoel hoop ik en dan kunnen jullie lezen hoe veel kilo`s ik ben aangevallen. Voor straks een rustige nacht en tot morgen.
roetjes Mies.

1 opmerking:

  1. Hey Mies! Ben je nog in het UMCG? Hoe is het met je? Al veel aangevallen?

    groetjes,
    John en Jorien

    BeantwoordenVerwijderen