maandag 7 februari 2011

Zwaar weekend

Vrijdag was het rustig, Dennie is te zwemmen geweest in de avond. Annet was lekker een avondje weg met de handbaldames. Om 8 uur kwam Dennie thuis en ghad ik de tafel al vol gezet met chips en nootjes. Hij was zo blij als een klein kind. We hebben gezellig met z`n 2en naar een film gekeken (de Indiaan). We gingen hierna om 10 uur naar bed. Zaterdag moesten we er op tijd uit want Dennie mocht in `t Veld voetballen. Kwart voor 9 vertrekken met het hele gezin. Daarna ook nog boodschappen gedaan. `s Middags heb ik een tukkie gedaan van ruim 2 uur. Dennie wilde weer heel graag bij Opa en Oma slapen en dus bracht ik hem daar heen en tegelijkertijd een bakkie en een biertje. Zondag hadden we helemaal een drukke dag voor mij in het verschied. Annet te volleyballen en wij mochten naar Schoorl. Er was een dienst in de kerk voor het Communieproject van Dennie. Het duurde van 12 tot 15 uur. Met, voor mij, veel lopen en drukte. Daarna zouden we op verjaardag bij Leonie maar ik was naar de klote en lag uitgeteld op de bank. Annet had dit, zoals ze het vaak bij het goede eind heeft, al voorzien en dus had ze Erny afgebeld. Vroeg naar bed en vandaag ben ik weer uitgerust wakker geworden. Nu gaan we naar danique op verjaardag.
Groetjes Mies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten