woensdag 9 februari 2011

Moe, moe en nog eens moe !!!???

Ik ben de laatste tijd wel heel erg moe..... of begint de luiheid nu toe te slaan?
Ik kom `s morgens uit bed en dan ga ik met Dennie eten. Hij naar school en ik weer naar bed want ik kan mijn ogen niet open houden. En dan om een uur of half elf word ik uitgerust wakker.
Dan denk je dat ik de hele wereld weer aan kan maar niets is minder waar. Ik kan om 13 uur, als Dennie weer naar school is , zo mijn hoofd weer neerleggen op mijn kussen en dan......... slapen.
Dan hoor ik mensen denken: Ga dan eerder naar je bed!!!
Dit maakt dus geen sikkepit uit want we liggen er over het algemmen om 10 uur-half 11 in. Dus leg ik me er bij neer en geef toe aan de vermoeidheid. Ik zou er beter mee kunnen leven als ik weet dat het komt door het harde werken of late stappen. Maar zelfs dat doe ik niet.

Vandaag ben ik aan het JODIUM drinken opgelost in Limonade.
Dit omdat ik morgen om 9.30 uur in het UMCG moet zijn voor een CT-scan.
Ik moet nuchter zijn en mag dus heel vroeg mijn bed uit voor mijn doen.
Hopelijk sta ik dan om half 11 weer in de AH om even een ontbijtje te scoren en de weg naar huis te rjden.
Het is een controle scan om te kijken of de structuur en afwijkingen in mijn longen niet verandert zijn. Ik maak me geen zorgen want veel slechter kan het niet. Natuurlijk wel maar daar denken we liever nog niet aan.
De uitslag hoor ik dan dinsdag als ik weer terug mag komen voor de normale controle met de artsen of NP-er , bloedafname en longfunctie.

Voor de rest gaat het wel zijn gangetje hier in huize van Straaten.
Natuurlijk is er niet heel veel zonneschijn maar het is ook weer niet zwart-nacht. De zon begint buiten ook weer een beetje te schijnen en mijn spartamet start weer goed dus de betere tijden komen er aan.

Groetjes Mies.

3 opmerkingen:

  1. Kan ik je een hand geven, ben ook alleen maar moe moe moe en nog eens moe, zullen we de slaapziekte hebben van de mexicaanse griepprik?

    Groetjes Janetta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trouwens ik moet morgen om 12 uur in het UMCG zijn voor controle mischien zien we elkaar nog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier nog iemand moe-moe-moe ;-)

    En ik ben volgende week dinsdag op de poli, voor mijn follow up. Wel laat, pas om een uur of half 12 dat ik daar eens ben denk ik. Want daarvoor nog te prikken, x-thorax en CT van mijn bijholten.
    Maar wie weet zie ik je dan wel.

    BeantwoordenVerwijderen