donderdag 3 februari 2011

Is het zomaar alweer donderdag

Wat gaat de tijd eigenlijk toch snel. Voor je het weet is de week al weer voorbij.In deze week is er niet veel gebeurd, en dan druk ik me nog zacht uit. Ik heb lekker thuis gezeten en bijna niets gedaan. Ik had ook eigenlijk niet echt de behoefte om wat te gaan ondernemen. Maandag zou ik naar Robin om te kaarten. maar ineens stond Jan-Dirk voor de deur. Was wel weer even gezellig, we hadden elkaar namelijk al een hele tijd niet gesproken. En eer hij weg ging bleef ik lekker thuis en ging dus niet te kaarten. Ik denk dat ik vanavond wel naar de biljart ga. Dat is in ieder geval hoe ik er nu over denk. Straks lekker onder de douche zitten en daarna in de nette kleren en op naar Broek. Hopelijk kan ik weer eens een aantal caramboles maken, ik hoop meer caramboles dan missers !!!!
Groetjes mies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten