vrijdag 18 februari 2011

vrolijke vrijdag

Vandaag ging de telefoon en het was vd Bij. Het was heel raar maar ik schrok niet eens dat ik hem aan de telefoon had. Hij vroeg me hoe het gegaan was met de neussonde. Nou ik kon hem vertellen dat ik het een ramp vond (vind) en het me op geen enkele manier lukt om dat ding naar binnen te krijgen. Ik heb de afgelopen dagen wat tranen gelaten door dat rotding. Die waren niet van verdriet maar als je de sonde in wilt brengen schieten de tranen spontaan in je ogen. Ik heb het tientalle keren geprobeerd maar zonder resultaat. DUS als het goed is word ik volgende week opgenomen om een PEG sonde in te laten brengen. Voor diegene die het niet weten: dat is net zo`n slangetje als ik voorheen had in mijn buik. Dat is me toen zo goed bevallen dat ik er geen moment over hoef na te denken om het te doen.
Het is alleen jammer dat het moet maar als ik het niet doe word ik nog dunner en dat is niet bevordelijk voor de toekomst. Wanneer het allemaal gaat gebeuren hoor ik nog maar dat het gaat gebeuren is zeker.
Dus al met al was het een goed gesprek met vd Bij welk binnen 2 minuten afgerond was.We hadden liever gehad dat hij voor een oproep belde maar helaas....pindakaas.
Voor de rest lekker de hele dag samen met Annet thuis gezeten en echt niets gedaan. Vanmiddag was Dennie vrij en die heeft zijn kamertje opgeruimd wat echt opknapte. Ook was hij wezen voetballen op de handbal veldjes en met een uurtje was hij weer terug. Straks gaat hij zwemmen en Annet en ik gaan even naar de zaalvoetbal. Dennis had gevraagd of ik weer eens kwam. Nu ik een goede dag heb kan ik het niet laten om even te kijken. Hij zei me dat als ik de trap op moest dat het wel goed zal komen. Gelukkig hebben ze daar ook een traplift waar ik dus wel gebruik van zal maken.
Morgen kunnen we heerlijk uitslapen, als het goed is en Dennie ons niet wakker maakt. Dan gaan we `s middags te zaalvoetballen in Schagen met Dennie.
Maar zoals jullie lezen gaat het vandaag best wel lekker met me en probeer ik weer wat te ondernemen. Hoe het dan na het weekend zal zijn zien we wel weer maar ik ga er van uit dat het wel goed komt.
Groetjes Mies.

1 opmerking: