maandag 9 januari 2012

Feestje ????

hallo luitjes,
ik ben al weer wat meer gewend thuis. maar het loopt nog niet zo soepeltjes als we zouden willen.
Jullie kennen me nu al een beetje onderhand dus weten jullie ook dat ik verwacht had dat ik alles weer gewoon zou kunnen doen. Helaas dat is niet zo, ik kan nog lang niet alles zoals ik wil.
Maar..... het wordt wel wat makkelijker.
Zaterdag naar het 25 jarig huwelijksfeest van Frank en Annet (neef) geweest in Velsen-noord. Dit was erg gezellig en dus hield ik het tot het eind vol. Van half negen tot 1 uur.
Zondag was ik dus niet zo in topvorm. Wim en Chantal kwamen even een bakkie doen en daarna lekker met de benen op de bank schaatsen kijken. Nou ja dat dacht ik maar mijn ogen vielen dicht. toen werd ik gewekt door Annet dat we weg moesten. We gingen naar de bioscoop in Schagen, Alvin & the chipmuncks 3. Tijdens de film werd ik echt beroerd en dacht dat ik moest spugen en poepen tegelijk. Gelukkig werd ik gered door de pauze. We zouden ook nog naar de Mac maar dat hebben we maar even uitgesteld. Ik had de nieuwjaarsreceptie van LSVV al uit mijn hoofd gezet omdat ik zeker wist dat dat een brug te ver zou zijn.
Om half 7 lag ik in bed en was bijna direct vertrokken. Nog even wakker om pillen te nemen om 10 uur en zo weer verder slapen. Toch een uitwerking van het leuke feestje van zaterdag, maar het was de moeite waard.
Vandaag ging de wekker weer eens voor mij. Na 4 maanden is dat toch heel raar. Het gewone leven schreeuwde weer naar mij omdat ook de school weer is begonnen. Dennie ging heel graag weer naar school en had er veel zin in (altijd lekker dat we hem niet moeten dwingen). Boodschappen doen, wat een ellende als je geen conditie hebt, ik was helemaal af en was blij dat ik weer in de auto zat.
Eenmaal weer thuis aangekomen kwamen Jack en Arjan op de koffie, toch iets minder ver dan het UMCG zeiden ze al. Ook de thuiszorg kwam ondertussen langs waardoor de jongen s mijn holte even konden bezichtigen. Ik kan er zowat wel geld voor vragen. Alles ging goed en het zag er goed uit.
Een broodje gegeten met Annet en Dennie waarna ik toch naar boven ging om een uurtje plat te gaan voordat ik de eerste keer naar de Fysio moest. Vermoeiend maar voldaan kwam ik daar vandaan.
Vanavond eventjes naar Jack om mijn gezicht te laten zien bij het kaarten. Het zal niet laat worden omdat we morgen ook weer naar Groningen moeten voor controle.
Dus morgen zullen we horen of we iets mogen minderen met de medicijnen zoals Prednison, Magnesium en Valcyte. Ook hoop ik dat ik een longfunctie mag blazen omdat we erg nieuwsgierig zijn. Ik verwacht geen rare dingen omdat het toch wel allemaal zijn gangetje gaat nu.
VVoor zover weer een update van mij en hoop dat het zo langzamerhand wat beter met me gaat. We zijn wel op de goede weg met hier en daar een uitdaging om te kijken hoe ver ik kan gaan.

Groetjes Mies.

5 opmerkingen:

  1. Ook goedemorgen. Jij bent even flink bezig geweest zeg. Feestjes, naar de film enz.
    Geen wonder dat je lijf aangaf dat het mooi was geweest.
    Maar toch ook waanzinnig dat je al zoveel meer kunt dan voor de transplantatie.
    Ik moet morgen om 9.30 uur op de poli zijn Fonteinstraat 13.
    Jij vast wel wat later gezien de afstand die je moet afleggen.

    Succes en duimen dat het blazen verbeterd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te lezen dat het zo goed gaat al gaat het naar jou mening niet zoals je het wil en wil je sneller ;) Maar ze hebben mij geleerd geduld wordt beloond dus Michel de TOP is in zicht eens sta je er bovenop ( je bent al aardig op weg)

    Suc6 morgen in het ziekenhuis en hopelijk tref je Alida nog even heb haar ook 1x gezien in het UMCG lieve vrouw hopelijk is ze ook heel snel aan de beurt voor een setje longen...

    Groetjes Janetta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja, op de valreep hebben wij elkaar ontmoet. Jij in de rolstoel, geduwd door Annet.
    Ik in de rolstoel geduwd door Jan.
    Het was kort, maar voor mij wel heel waardevol.
    Vooral omdat wij je ook gezien hebben kort voor je transplantatie(op rontgenafdeling).
    Je ogen stralen en je praat met een (sexy) heze stem achter elkaar door.
    Dat gaat helemaal goedkomen met jou!

    Groetjes van Alida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He mies. ik had je een tijdje niet gevolgd op je weblog maar ik bem heel blij te horen dat het zo hoed gaat met je. sterkte verder. gr elly melk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Miechel,Annet & Dennie,
    Hoor natuurlijk wel van Lèon & Frans hoe alles
    reilt en zeilt met jou en de fam. maar ben toch
    blij dat alles weer in rustiger vaarwater is gekomen en dat heen en weer rijden naar Groningen ook achter de rug is voor Annet en
    speciaal je schoonmoeder want dat is ook een kanjer maar dat wist ik wel altijd al een bijtertje geweest. Wij wensen jullie en speciaal jou voor 2012 alle goeds toe en weet zeker als-
    dat het goed komt, want de strijd is er maar neem
    de tijd.
    Veel liefs
    Gaitske & Maarten

    BeantwoordenVerwijderen