woensdag 28 september 2011

Alweer woensdag.

Het is alweer woensdag en de week is door midden. Niet dat het mij wat uit maakt maar dat is toch het gezegde.

Wat is dat skypen toch een uitvinding. Ik ga nu elke dag even met Annet achter de computer om te skypen. Eerst had ik een idee dat het niet zo veel voor zal stellen. Maar het is toch echt wel leuk om te doen als je zo'n eind bij elkaar vandaan bent. Dennie heeft niet altijd zin om met mij te skypen. Als hij er dan eenmaal achter zit vindt hij het toch wel leuk en zegt blij te zijn om me weer even te zien.
What`s App is natuurlijk ook heel leuk en doe dus niets anders met Annet. De hele dag door sturen we elkaar een App met de meest onnozele dingen. Nee , niet alleen onnozel ook veel belangrijke dingen zoals : 'ik hou van jou', 'ik mis je' en 'ze mogen komen hoor!!!!'

De conditie wordt al iets beter en ik loop nu een heel rondje over de afdeling. Natuurlijk met zuurstof maar ik ben wel al heel trots aan het lopen achter die mooie rollator. Rondetijd weet ik niet en ben ik ook niet benieuwd naar. Vanmorgen was Sanne nog langs geweest met een apparaatje om mijn spierkracht te meten. Dit kostte me best wel wat moeite en was dus snel af. We hebben de helft gedaan en de andere helft komt morgen. Wel hebben we al afgesproken dat ik een schema moet gaan volgen om de spierkracht op pijl of omhoog moeten halen. dit betekent 2 keer in de week naar de sportzaal.

De dag begon vandaag wat duf. Ik had nergens zin in en ik kwam totaal niet op gang. Gelukkig werd het in de middag beter en had dus even de tijd genomen om te scheren. Wel weer opgeknapt al mag ik het zelf zeggen. Dat mag ook wel voor de energie die ik er in steek.

Ik heb zin in morgen. Annet, Dennie en Niek komen om 11 uur op bezoek. Dennie heeft een afspraakje met Tiny, maarschappelijk werkster, om eens lekker te praten. Het zal ons benieuwen hoe dat zal lopen. Kunnen wij even een koppie koffie halen als ik het trek. Dus vroeg slapen om morgen een keer vroeg uit de veren te gaan en gedouched en al mijn kanjers te begroeten.
Dan gaan ze om een 2 weer richting huis, Annet gaat even naar de Fysio om zich te laten masseren. Het zit helemaal vast bij haar en straalt uit naar haar hoofd. Wat wil je ook met al die ellende en stress, dan gaat het vanzelf vastzitten. Hopen dat het helpt.
Als het goed is komen Frans (en zijn jongens) ook nog langs na zijn werk. Super dat zij elke week komen.

Hierbij wil ik benadrukken dat elk bezoek dat de reis maakt naar het hoge noorden, elke kaart die binnen komt, elk mailtje wat we ontvangen en elke steun die wij ontvangen, echt SUPER is !!!!!!

Ik kan nu alleen maar vertellen dat ik me toch wel beter ga voelen en het lijkt dat het allemaal weer wat makkelijker gaat. Ik heb een nbuurvrouw gekregen op de kamer en als ik naar haar kijk, zie ik mezelf 5 weken terug. Dan kan er een hoop veranderen in die 5 weken.

Groetjes, Mies.

1 opmerking:

  1. Fijn om te lezen dat je door de bedrust en goede verzorging merkt dat je weer tot meer aktie in staat bent.
    En dat skypen en dergelijke is echt een geweldige uitvinding. Zo kun je elkaar toch zien en spreken op afstand.

    Tiny is een geweldige vrouw. Ze komt vrijdagmorgen bij mij thuis.
    Kan ik ook even mijn angsten en zorgen en frustraties kwijt.

    Geniet van je bezoek en je bakkie koffie beneden!!

    Groetjes Alida

    BeantwoordenVerwijderen