donderdag 3 maart 2011

Huisarts-woensdag

Wat een klote dagen heb ik achter de rug. Maandag was het nog zo goed met me en dinsdag begon de ellende. Ik begon iets te hoesten en werd wat benauwder. Dinsdag avond was het helemaal raak en was dus heel benauwd en moest aan 1 stuk door hoesten. Dennie vroeg al de hele tijd of hij moets helpen. Heel lief maar je schiet er soms niet veel mee op. Heel slecht geslapen en alsmaar wakker van het hoesten. Ik heb er zelfs voor gestaan om naar de huisartsenpost te gaan. Als ik daar al aan denk moet het toch echt wel heel slecht gaan. Dan toch maar even het UMCG gebeld met de vraag wat te doen. Ga maar even naar de huisarts, die luistert dan even en misschien een foto. Als hij het niet vertrouwd kan hij altijd bellen om te overleggen. Ik kreeg een AB-kuurtje mee en de Pred moest ook weer opgehoogd worden naar dagelijks 30 mg. Geen opname gelukkig!!! Gister dus gelijk begonnen met hoge Pred en AB. het leek al weer wat beter te gaan gister avond. Ook de nacht goed doorgekomen. Ik heb nu wel weer eens een keer veel spierpijn van het hoesten. Dat is wel een tijd geleden zeg.
Nu gaat het dus al weer wat beter en ik hoop dat het deze stijgende lijn behoud. het enige nadeel is dat ik weer mijn suikers in de gaten moet houden en dus weer de spuit in de hand mag nemen. gelukkig tot nog toe tijdelijk, maar je weet nooit of het overslaat naar definitief.
Vanavond krijg ik ziekenbezoek thuis van Gert-Jan Kos (dikke kip), Hans Kos en Ron Molenaar. Dat lijkt me wel gezellig worden dus hoop ik dat ik al heel wat beter ben (en anders hebben we pech).
Snel weer wat meer.
Groetjes Mies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten