zaterdag 26 februari 2011

Knap werk !!!!


O wat is het mooi nu in het hoekje van onze kamer. het is helemaal opgeruimd en Leon heeft mooie stuntjes met planken gemaakt waar dus alles op staat. Het is echt opgeknapt en we zijn er helemaal blij mee. Ook heeft hij onze ketel even bijgevuld want dat was ook nodig. Omdat hij op de zolderverdieping hangt kom ik daar niet aan toe. Ook de tuinpoort is weer heel. Hier was het slot kapot gewaaid laatst. Leon onwijs bedankt he!!!

Gister op verjaardag geweest bij mijn vriend, Wim. Het was erg gezellig en natuurlijk als je dan lekker staat is het zo weer later dan je had afgesproken met je vrouw.Maar die lag lekker te slapen dat ik thuis kwam en werd even wakker dat ik in bed stapte maar Annet sliep snel weer verder.
Weer heel wat mensen gezien en gesproken.

Vandaag moest Dennie zaalvoetballen in `t Zand. Eerste wedstrijd gelijk 1-1 en tweede wedstrijd 4-0 gewonnen. Dat was echt een super wedstrijd van onze jongens. Vanavond gaat Dennie lekker bij opa en oma Jonker eten en slapen. Dan is zijn dag weer helemaal top, want hij vindt het toch wel zo leuk om daar te slapen.

Morgen weer een drukke maar ozo leuke dag voor mij. Ik ben samen met Frans uitgenodigd door Peet en Gerda (neef en nicht) om met hen naar AZ - Twente te gaan. Daar kan ik met de lift omhoog en omlaag dus dat is te doen. We gaan om half 1 heen en na dewedstrijd doen we nog even een biertje in de Kees Kist Lounge. Hopen dat AZ wint, dat is goed voor PSV (als zij ook winnen in ieder geval) maar dat is ook lang niet zeker.

Maandag lezen jullie meer hoe het geweest is.
Nog een fijn weekend iedereen en de groetjes, Mies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten