maandag 27 december 2010

Mooie kerst

Wat een leuke kerst hebben we gehad dit jaar. Het begon vrijdagavond al bij Frans (mijn broer). Lekker gezeten en natuurlijk werd het weer later dan verwacht bij mij. Maar ja, gezelligheid staat voorop en dat was ook zo. leon, Harry, larry en ik was een leuk koppeltje bij elkaar. Natuurlijk waren Hilda, Alice, Bianca en Sander er ook maar die gingen op tijd naar huis. Zaterdag, eerste kerstdag, onwijs uitgeslapen tot half elf. dennie werd toen pas wakker. Lekker hoor. Ontbeten met allerlei lekkere dingetjes die Annet mee genomen had. Na het ontbijt met z`n 3-en op de bank en Alice in wonderland gekeken. Toen moesten we ineens opschieten want we zouden Frans en de jongens om 14 uur ophalen. Bij Niek was het reuze gezellig en hij had zich zeer goed voorbereid en er kwamen dan ook heerlijke dingen op tafel. Gelukkig geen sneeuw op de weg dat we naar huis gingen want daar houd Annet niet van als ze rijden moet. Gister een rustig begin van de dag net als eergister. Ik moest wel even een buffetje in elkaar flansen maar dat ging prima.
Mijn schoonouders kwamen net binnen dat ik bijna klaar was dus dat was mooi gepland. Stom zitten en lekker ouwe nelen met elkaar. Stijn was er ook maar die had het niet erg naar zijn zin volgens mij omdat hij vaak huilde vanwege krampjes. Om 11 uur lagen we moe en voldaan van de kerst in bed. Dus dit jaar was kerst weer zoals het een moet zijn: Gezellig, cadeau`s, lekker eten en in eigen omgeving.
Op naar oud en nieuw !!!!

1 opmerking:

  1. Hoi Michel,
    Jij bent "nieuw"op deze website.
    Nu toch maar even rap gelezen wie je bent en zo.
    En ook gelezen dat je fijne kerstdagen hebt gehad.

    Gelukkig is een re-transplantatie tegen woordig mogelijk. Er zijn al enkelen die er succesvol gebruik van hebben mogen maken.

    Ik wacht nu bijna 3 jaar op mijn eerste dubbele longtransplantatie.
    Veel mensen op deze site hebben CF.
    Dat heb ik niet.

    Maar dat kun je in mijn profiel wel lezen.

    Groetjes van Alida

    BeantwoordenVerwijderen