donderdag 12 juli 2012

Precies 1 maand terug.

Er is niet heel veel gebeurt in deze maand maar toch even een verhaaltje hiervan.
Na de opname weer even rustig aan gedaan en alles op een rijtje proberen te zetten. dat is enigszins gelukt.
Op 30 juni kwam Volendam naar LSVV om een oefenwedstrijd te spelen. Het leek ons wel leuk om daar even te gaan kijken. Het was goed weer en ik had er ook zin in dus het gevoel was goed. Heerlijk gestaan en ook nog een biertje gedronken buiten en later binnen aan de bar met Frank Merk en Berry Komen. Dat ik thuis kwam was Annet gezellig naar de kermis in Oudkarspel. De dag er na toch wel een beetje een raar hoofd. maar ik mocht niet zeuren omdat ik het zelf gedaan heb. 1 juli op verjaardag bij Pieter en natuurlijk de EK finale. Terechte winnaar alleen had ik liever ItaliĆ« gezien als winnaar. Hierna weer wat rustig aan gedaan en het gaat eigenlijk wel goed met me. Ja natuurlijk heb ik nog mijn daagjes dat het niet super gaat, die zal ik nog wel even houden. Wel ben ik aan het aankomen doordat ik pittig wat sondevoeding tot me neem.Dat gaat dus de goede kant op. Dan loopt de aanvraag voor de long-revalidatie in Groningen. Daar begin ik op zijn vroegst eind Augustus mee dus we hebben nog even.
Dit was weer even een update van vorige maand. Nu op naar de vakantie en hopen op mooi weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten