woensdag 6 april 2011

Het wordt alleen maar beter!

het blijft goed gaan met me. Ik zit lekker in mijn vel en de benauwdheid blijft gelukkig weg. Het zal mede door de Pred zijn maar dat maakt niet uit. De voeding gaat goed, alleen blijft het aankomen een beetje achterwege. op mijn weegschaal ben ik nu 48 kilo en dat mag wat ons betreft wel iets meer zijn. Dat heb je natuurlijk niet voor het zeggen en gelukkig gaat het niet achteruit. Vanavond ga ik met de zaalvoetbal mee zoals het er nu naar uitziet. Ik heb het idee dat het wel gaat en daar moet ik dan ook van profiteren. Ik ben ook weer aan het koken thuis. Dit schoot er een beetje bij in de laatste tijd omdat ik er echt geen zin in had ! het gaat dus de goede kant op. Hopelijk blijft het nu een tijdje zo gaan.
We kregen nog bezoek van Antoin Groot vandaag (erg leuk). Hij is terug van een avontuur in Noorwegen. Het is natuurlijk altijd leuk als er iemand zo maar even op visite komt, dat breekt de dag!
Dit was het even voor dit ogenblik, de volgende keer wat meer.
groetjes mies.

1 opmerking:

  1. Hey Michel,
    Fijn om te horen dat het beter gaat!!
    Ook leuk dat je weer dingen gaat ondernemen. Hopelijk blijft het nog een tijd zo!
    Liefs Floranke

    BeantwoordenVerwijderen