vrijdag 10 december 2010

Boodschappen doen

Daar ben ik dan weer met een stukje.
Gister had ik best een zware dag en dus bijna niets gedaan.
Ik "moest" met Dennie mee naar school `s middags. Eens in de 3 weken geef ik computerles op school.
Het is niet zo dat ik het allemaal uit moet leggen aan de klas, ik mag een beetje rust en orde in de klas behouden. Het is gelukkig 2 keer een halve klas, 14 kinderen, en dan ongeveer 20 minuten.
je zal zeggen dat het niets voorstelt maar ik ben toch vermoeid als ik thuis kom. Dan wil ik lekker met mijn benen op de bank en de ogen even sluiten.
Dus zo was het ook gister en heb dus heel weinig gedaan.
Ook ben ik niet naar de biljart geweest omdat ik dat even niet zag zitten en de accu leeg was.
Relatief op tijd naar bed gegaan, niet te vroeg anders lig ik `s nachts weer een paar uur wakker en is de volgende dag ook naar de klote.
We zullen zien wat de dag vandaag weer brengt en hopelijk heb ik wat energie om boodschappen te doen want de koelkast is zowat leeg en dat vind ik een drama.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten